تبلیغات




خرید عینک آفتابی Louis Vuitton با قیمت ارزان

آیا میدانید برترین عینک سال 2014 نزد افراد معروف همین عینک است ؟

انتخاب آرمین 2afm ، سیروان خسروی ، کیم کارداشیان ، ریحانا ، علیرضا حقیقی و... می باشد

خرید عینک آفتابی Louis Vuitton با قیمت ارزان

تحویل رایگان به سراسر ایران | پرداخت هزینه درب منزل پس از تحویل کالا

لینک خرید عینک لویی ویتون توضیحات عینک لویی ویتون



عينك خلباني شيشه جيوه اي

glassesRayBan

عينك خلباني شيشه جيوه اي

عينك Ray Ban

به همراه كيف عينك

محصولي متفاوت و منحصر بفرد از كمپاني rayban

با قابليت بازتاب 90 از اشعه هاي مضر افتاب

طراحي برتر ويژه سال 2013

عينك فوق اسپرت با طراحي جديد

شناخته شده به عنوان عينك محبوب هنرپيشگان



روش خريد: براي خريد پس از کليک روي دکمه زير و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد.

قيمت فقـط : 28.000 تـومان


زمان پرداخت یارانه ها



سوالها و پاسخ های مهم درمورد یارانه‌ها

پرسش ها، ابهامات و پاسخ های مربوط به یارانه های نقدی

۱- حوزه وظایف کمیسیون استانی ماده (۱۰) در حال حاضر چیست و خانوارهایی که در اردیبهشت ماه یعنی زمان بازگشایی سایت مرکز آمار اصلاحات را انجام داده اما یارانه آنها از مرحله پنجم به بعد قطع گردیده چگونه باید اقدام نمایند ؟ همانگونه که در بند «الف» ماده ۸ آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون هدفمند کردن یارانه‌ها موضوع تصمیم‌نامه شماره ۳۹۶۴۰/۴۴۶۹۷ مورخ ۲۹/۲/۱۳۸۹ به صراحت ذکر گردیده، کمیسیون استانی ماده ۱۰ صرفاً به اعتراض اشخاصی که وجوه دریافتی از آنان مسترد گردیده یا ملزم به استرداد آن می‌باشند، رسیدگی می‌نماید. جهت برقراری مجدد یارانه اینگونه افراد می بایست کمیسیون ماده ۱۰ در استان تشکیل و پس از بررسی و تأیید هویت این خانوارها توسط کمیسیون اسامی آنها جهت برقراری مجدد یارانه ها به سازمان هدفمندی یارانه ها ارسال می گردد.   ۲-خانوارهایی که سرپرست آنها فوت نموده و یارانه آنها قطع گردیده چگونه باید اقدام نمایند ؟ طبق قانون هدفمند کردن یارانه ها هر زمان سرپرست فوت نماید سیستم به صورت خودکار همسر متوفی و در صورت نداشتن همسر فرزند ارشد وی را که تحت سرپرستی وی قبل از فوت بوده به عنوان سرپرست انتخاب می کند  این گونه افراد تنها   می بایست به بانک مراجعه نموده و در صورت داشتن شماره حساب از بانک بخواهند که شماره حساب را در سامانه جهت واریز یارانه ثبت و تأیید نماید و در صورتی که حساب بانکی نداشته باشند پس از افتتاح حساب در یکی از شعب از آن شعبه بخواهند که همان شماره حساب را در سامانه جهت واریز یارانه ثبت و تأیید نماید . لازم به ذکر است یارانه خانوار از زمانی پرداخت خواهد شد که شماره حساب خانوار در سامانه ثبت و تأیید گردد و چنانچه به هر دلیل شماره حساب دیرتر اعلام و تأیید گردد یارانه مراحل قبل به وی تعلق نخواهد گرفت   ۳- خانوارهایی که یارانه یک یا چند مرحله را در  سامانه رفاهی مشاهده می کنند اما در حسابشان موجود نمی باشد چگونه باید اقدام نمایند؟ مبلغ یارانه حساب هایی که از طرف بانک مربوطه مورد شناسایی واقع نشده به سازمان هدفمندسازی یارانه ها عودت شده است و طبق توافق صورت گرفته با کلیه بانک های عامل، هر بانک به محض شناسایی تعدادی از این افراد مبلغ یارانه مربوطه را از این بانک پس گرفته و به حساب صحیح آنها واریز خواهدکرد لذا اینگونه افراد می بایست به یکی از شعب همان بانکی که یارانه مرحله مورد نظر خانوار به آن بانک واریز شده مراجعه و نسبت به مشکل حساب خود اقدام نمایند و در صورت عدم رفع مشکل آن حساب، حساب فراگیر دیگری از همان بانک را در سامانه فوق الذکر ثبت نمایند تا یارانه مرحله دریافت نشده از طریق آن حساب واریز شود.   ۴- افراد بد سرپرست( پدر یا همسر معتاد ، متواری و … ) جهت جداسازی یارانه خود از والدین خود چگونه باید اقدام نمایند ؟ اینگونه افراد می بایست با در دست داشتن مدارک مربوطه به فرمانداری شهرستان محل اقامت جهت ارائه مستندات و تکمیل فرم های مربوطه اقدام نمایند. فرمانداری پس از تحویل و بررسی، اسامی تأیید شده را جهت جداسازی از سرپرست به استانداری ارسال می نماید.    ۵- خانوارهایی که می خواهند نوزاد تازه متولد شده یا فرد دیگری از اعضای خانواده را که قبلاً جهت دریافت یارانه ثبت نام ننموده است را به حساب سرپرست برای دریافت یارانه اضافه نمایند چگونه باید اقدام نمایند؟ سامانه مرکز آمار از تاریخ ۱۸/۴/۹۰ به طور مستمر باز و فعال می باشد و افراد جهت ثبت نام جدید و یا اصلاح اطلاعات خانوار صرفاً می توانند به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه نمایند و از مراجعه به کافی نت ها خودداری نمایند.   ۶-افرادی که ازدواج نموده اند جهت جداسازی یارانه خود از سرپرست فعلی (والدین خود) چگونه باید اقدام نمایند؟ اینگونه افراد می بایست با در دست داشتن مدارک شناسایی خود ( سند ازدواج – شناسنامه و کارت ملی ) و شماره ملی و کد رهگیری سرپرست فعلی (والدین خود ) جهت جداسازی و ثبت نام مستقل به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه نمایند.   ۷- افرادی که طلاق گرفته اند جهت جداسازی یارانه خود از همسرچگونه باید اقدام نمایند؟ اینگونه افراد می بایست با در دست داشتن مدارک شناسایی خود  ( سند طلاق – شناسنامه و کارت ملی ) جهت جداسازی و ثبت نام مستقل به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه نمایند.   ۸-افرادی که طلاق نگرفته اند ولی در شرف طلاق هستند و یا با همسر خود ناسازگاری دارند جهت جداسازی یارانه خود چگونه باید اقدام نمایند ؟ اینگونه افراد می بایست با در دست داشتن مدارک مربوطه به فرمانداری شهرستان محل اقامت مراجعه  و فرم های مربوطه را تکمیل نمایند. فرمانداری پس از بررسی اسامی تأیید شده را جهت جداسازی از سرپرست به استانداری ارسال می نماید.   ۹- افراد نظامی که در دریافت یارانه خود مشکل دارند به کجا باید مراجعه نمایند ؟ با توجه به محرمانه بودن اطلاعات نظامیان و ثبت نام آنها از طریق یگان مربوطه اینگونه افراد می بایست کلیه مراحل را از طریق یگان مربوطه پیگیری نمایند.   ۱۰-افرادی که به هر دلیل می خواهند حساب تأیید شده خود در سایت رفاهی تغییر دهند چگونه باید اقدام نمایند؟ این افراد باید ضمن مراجعه به بانک مربوطه، از بانک بخواهند که با استفاده از شبکه e-bank نسبت به رد حسابشان در سامانه رفاهی اقدام نماید. سپس بازهم با استفاده از همان شبکه e-bank یا در همان بانک اولی یا در بانکی دیگر، یکی دیگر از حساب‌های خود را در سامانه رفاهی ثبت کرده، رسید دریافت نمایند.    ۱۱- خانوارهایی که علی رغم ثبت حساب در سامانه همچنان حسابشان به صورت موقت در سامانه ثبت می باشد و با پیغام  «حساب شما جهت بررسی در سامانه ثبت شد. لطفاً بین ۲ تا ۳ هفته آینده جهت دریافت نتیجه به سامانه مراجعه نمایید.» مواجه می‌شوند چگونه باید اقدام نمایند ؟ این خانوارها باید در اسرع وقت به بانک مربوطه مراجعه و نسبت به ثبت نهایی و تأیید حساب خود از طریق شبکه e-bank که در اختیار کلیه بانک‌ها قرار دارد، اقدام نمایند. بدیهی است تا مادامی که حساب خانوارهای فوق‌الذکر در قالب نهایی و دائم در سامانه مزبور ثبت نشود، یارانه‎ای به حساب آنها واریز نخواهد شد.   ۱۲-خانوارهایی که علیرغم دریافت یارانه مراحل قبل، اطلاعات هویتی آنها از سامانه رفاهی حذف شده و لذا یارانه مرحله بعد را دریافت نکرده‌اندچگونه باید اقدام نمایند ؟   با اینکه اطلاعات هویتی خانوارها کلاً از طریق مرکز آمار در اختیار سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها و وزارت رفاه قرار می گیرد ‎ ، علت نبود اطلاعات افرد در این سامانه، حذف شدن اطلاعات خانوارهای مزبور از «پایگاه اطلاعات اقتصادی خانوار» مرکز آمار می‌باشد و لذا اینگونه خانوارها باید جهت رفع مشکل، مجدداً در سامانه مرکز آمار از طریق مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰  ثبت نام نمایند. یکی از علل احتمالی بروز این مشکل، اینست که سرپرست خانوار و یا کافی نت  به منظور اصلاح اطلاعات خانوار خود، وارد سامانه مرکز آمار شده و اشتباهاً دکمه حذف خانوار را انتخاب کرده است.   ۱۳-حساب فراگیر چه نوع حسابی است؟ منظور از حساب فراگیر، حسابی است که انجام عملیات بانکی با آن از طریق کلیه شعب بانک مربوطه امکان‌پذیر است. این حساب می‌تواند متصل به کارت الکترونیکی بانک مربوطه باشد.   ۱۴-زنانی که از همسر خود جدا شده‌اند و حضانت فرزندان به عهده مادر است، اما یارانه فرزندان به حساب پدر واریز شده است ؟ در اینگونه موارد باید توجه داشت که یارانه فرزندان به حساب هریک از زوجین که کفالت(تأمین مخارج زندگی) فرزندان را بر عهده دارد واریز خواهد شد. لذا صِرف داشتن حکم حضانت فرزندان نمی‌تواند مبنای دریافت یارانه فرزندان توسط مادر باشد. حال اگر مادر حکم کفالت بچه‌ها را داشته باشد، می‌تواند با در دست داشتن مستندات به استانداری مراجعه و نسبت به تغییر سرپرستی بچه‌ها در سامانه مرکز آمار اقدام نماید در این صورت یارانه مرحله‌ای که اشتباهاً به حساب پدر واریز شده، در مراحل بعد از حساب وی کسر و به حساب مادر واریز خواهد شد.   ۱۵-افرادی که حساب اعلام شده آنها به سامانه رفاهی مسدود یا راکد بوده و لذا امکان برداشت یارانه واریزی را ندارند. این افراد باید ضمن مراجعه به بانک مربوطه و از طریق شبکه ebank ، مشکل حساب را برطرف کنند و در صورت عدم رفع مشکل، نسبت به ثبت حساب دیگری در سامانه از همان طریق ebank اقدام نمایند.   ۱۶- افرادی که حساب یارانه آنها اشتباهاً به نام افراد دیگری در سامانه رفاهی ثبت شده و لذا یارانه آنها به همان حساب اشتباه واریز شده است. این افراد باید ضمن در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر و نیز شماره حسابی که جهت دریافت یارانه به سامانه رفاهی معرفی کرده بودند، به بانک متبوع خود مراجعه و از بانک بخواهند که از طریق شبکه e-bank حساب اشتباه را از سامانه حذف و حساب صاحب اصلی را در سامانه درج و تأیید نماید. بدیهی است پس از انجام اقدام فوق، یارانه افراد مزبور از حساب اشتباه مسترد و به حساب صاحب اصلی آن واریز خواهد شد.   ۱۷- افرادی که به هر دلیلی می خواهند از سرپرست خانوار جدا شده و مستقلاً به عنوان سرپرست ثبت نام نموده و یارانه را دریافت نمایند چگونه باید اقدام نمایند ؟ اینگونه افراد در صورت رضایت سرپرست فعلی، حضور و تائید وی در دفاتر پلیس + ۱۰ می توانند از سرپرستی وی جدا شده و مستقلاً به عنوان سرپرست در همان دفاتر پلیس + ۱۰ اقدام نمایند. ۱۸- افرادی که اشتباهاً در سرپرستی فرد دیگری ثبت شده اند و یارانه آنها به حساب وی واریز می گردد چگونه باید اقدام نمایند؟ اینگونه افراد می بایست در شهرستان محل اقامت خود به فرمانداری شهرستان مراجعه تا پس از بررسی و تأیید توسط فرمانداری اسامی و مشخصات وی آنها برای جداسازی به استانداری ارسال گردد.   ۱۹- افرادی که تاکنون جهت دریافت یارانه ثبت نام ننموده اند چگونه باید اقدام نمایند و آیا در صورت ثبت نام یارانه مراحل قبل به آنها تعلق می گیرد ؟ اینگونه افراد با در دست داشتن مدارک شناسایی (شناسنامه و  کارت ملی ) به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه نمایند و چند روز پس از ثبت نام در سایت مرکز آمار و احراز هویت، زمانی که اطلاعات وی به وزارت رفاه اعلام گردید و نام وی در سایت رفاهی ثبت گردید می بایست جهت اعلام شماره حساب به یکی از شعب بانکی مراجعه نمایند. مبنای واریز یارانه از زمانی می باشد که حساب فرد در سامانه رفاهی ثبت و تأیید گردد لذا یارانه مراحل قبل از ثبت نام و اعلام حساب به اینگونه افراد تعلق نمی گیرد.

منبع : yaranehnaghdi[dot]blogfa[dot]com[slash]post-54[dot]aspx

یارانه ها تاریخ دقیق واریز , تغییر شکل پرداخت یارانه‌ها در , ایران نیوز زمان واریز یارانه , یک معلم اعلام زمان پرداخت , بي همتا واریز یارانه نقدی , اعلام زمان پایان پرداخت نقدی , زمان پرداخت یارانه آذر ماه ۹۲,

تبلیغات



تبلیغات

تبلیغات
مطالب تصادفی

تبلیغات

تبلیغات
Blogs Top
بلاگز فا
اخبار آنلاین ایران و جهان